sehrengiz_8 Selenin-annesi canım boy ve kilosu önemli değil önemli olan organ gelişimi ve bebeğin sağlığı bu kilo mevzusuna çok takılı kalmayın. Ben de 34+5 im doktorum 35 den sonra doğum yapabilirsin risk daha az demişti. Zorunlu sezaryen olacağım 10 şubatta
sehrengiz_8 Selenin-annesi gayet güzel canım gelişimi için tereddütte kalmasın bir de bu ölçümler kesin sonuç değil az da çıkabiliyor fazla da zaten ödemli doğuyorlarmış doğduktan birkaç gün sonra 200-300 gram eksiliyormuş.
ZEYNEP2025 Selenin-annesi 34+3 suan . 2 hafta once 2kg dedi organ gelisimi kan akisi vs herseyi iyiydi cok sukur yarin tekrar kontrolumuz var kararini ver dedi geldigin zaman sezeryan veya normal dogum hangisini secicem bilmiyorum 😑