bende 6 aylıkken geçirdm yani bundan 1 ay önce 2 gün hastanede yattım aşırı derecede kan pıhtılaşması olmuştu.şuan hala kan sulandırıcı iğne kullanıyorum kan ilacı vitamin falan doğuma kadar da kullanıcam çünkü hala çok yüksek kan pıhtı oranım.baya zor geçti ama çok şükür atlattım.kesinlikle kan değerlerinize baktırın pıhtılaşma için.çünkü ilerlerse kalbe ciğere falan atıyormuş.