Kbraa1221 Kızlar selaam ☺️ Günlük olarak tansiyonumu ölçerim 24 haftalık hamileyim ve tansiyonum normal nabzım sürekli 100 üzeri bugün 124 ü bile gördüm. Böyle bi durum yaşayan varmı
litfenama Kbraa1221 ben 🙋🏻♀️ Dinlenir halde bile yüksek. Çabuk yoruluyorum ve nefes nefes kalıyorum efor sarfedince.
Nalan53 Kbraa1221 en son ki kontrolde bende sordum benim de genelde hep 100 lerde çıkıyordu hamilelikte normal 120 e kadar dedi sürekli yüksek degil tabi ama 95 in altınada hiç düşmüyor
litfenama Kbraa1221 ben 30 yaşındayım. Buradakilere göre yaşlı kaldığım için olduğunu düşünüyordum hahaha
litfenama Kbraa1221 tabiki canım.😅 Ama normal diye biliyorum. Bebeğe de oksijen ve besin aktarımı yapıldığını için yükseliyormuş.
Yseliminannesi Kbraa1221 yünede doktorunuza adanışın tabii ben 23 haftalıkken sorduğumda kilodan kullandığım ilaçlardan ve gebelik kaynaklı olabileceğini söylediler benş çok rahatsız etmiyo alıştı vücudum benim sanırım
Kbraa1221 Nalan53 oh valla içim rahatladıı çok teşekkür ederiiim❤️ Dediğiniz gibi sürekli değil zaten bi bugün 124 gördüm korktum. Normalde 90-110 civarı. Sağlıkla gelsin minik kuşlar🥰
Deryaozzz @Kbraa1221 normalde sakin bir anınızda 100 ün üzerinde olması normal değildir. Ama hamilelikte ekstrem bir durum var mıdır bilemiyorum. Benimde genelde 100 ün üzerinde ama gebelik öncesinde de böyleydim. Taşikardim var benimde. Sebebini biliyorum yani. Sizinde Kardiyoloji bölümüne gözükmenizde fayda var.
Kbraa1221 Deryaozzz Gebelik öncesi dikkatimi hiç çekmemişti nabzım, daha doğrusu hergün tansiyon ölçmüyordum. Bu sefer gittiğimde doktorumada danışıcam. Çünkü günlükte 90-110 arası, Teşekkür ederim🥰
Kbraa1221 Yseliminannesi bende kilolu bi gebeyim. Belki ondan ötürüde olabilir. Yinede bi danışayım doktoruma ☺️