Aymilanin_kardesi medela nın elektrikli pompasını kullanıyordum emiş gücü iyi değildi, bilmiyordum sağmayı süt doldu göğsüm boşaltamadım. Sonra lansinoh manuel pompayı aldım hala onu kullanıyorum. Çokta memnunum, bebeğim 1 bucuk aylık. Emiyor şükür kalanını sağıyorum. Gebelikte aldığım lansinoh biberon vardı, bir de saklama poşeti aldım, o da uyumlu. Gayet iyi gidiyoruz şu an 🥰