Btl2652 Kızlar emzirme sutyen siparişi vercem ama nasıl birşey vermem gerekıyr onu bılmıyrm mesela kaplı olanlar var kapsız olanlar var. Bıde kendı kullandım bedenden kaç beden buyk almam gerekiyor bilenler yardımcı olsun ltfn
Nebyaa Btl2652 ne kadar büyük alman gerek vs. Bilmiyorum ama sutyen yerine emzirme atleti almanı öneririm. Karnın vs açılmıyor daha kullanışlı olur diye düşünüyorum
Selenin-annesi Btl2652 ben suwen den aldım kaplı hamile kalmadan önce 80 kullanıyordum 90 beden aldım şuan 34+5 haftalığım çok az bir boşluk var oda doğuma kadar tam olur gayet memnunum biraz pahalı ama güzel
Btl2652 SayeMom ya Cnm yoru lara bakyrm mesela hep kendı bedenlerini alanlar kalıp dar demiş genel olarak butun sutyen yorumlarında boyle yazıyr genelde o yuzden karr veremdım buyık ki alsam kendı bedenimi mı alsam bılemedım
Selenin-annesi Selenin-annesi ben bilerek büyük aldım doğum yaptığımda göğsüm biraz daha büyür diye sen bilirsin
SayeMom Btl2652 bulundugun yerde avmde illa vardır gidip dene ama boş olunca içi kendi bedenin tam oluyor benim göğüslerim Avuç içi kadar oldugu icin sıkma falan yapmadı darda değil😄
Hilalkhrmn417 Btl2652 alırken ekstra göğüs pedi de alın çünkü ilk başlarda süt aktığı için dışarıdan da gözükmez 😉