umutluanneadayi newmom54 amin inşallah canm olmazsa bile rahim filmi çektirim umudum hiç yok o yüzden ☺️ takmıyorum kafama olur yada olmaz
Snglseyma umutluanneadayi nezmn test yaplr çatlma iğnesi sonra bnde 10 ocakta vurdum 5 gün kaldım adetlğme aşırı adet ağrım var su gibi akıntım vr afedersnz olcm belli umudum btti bu ayda
umutluanneadayi Snglseyma 14. Gün diye biliyorum ben yarın vurulacam da iğneyi inşallah bebişler bizimle olur benim sol yumurtalığım tembel o yüzden umudum yok yani
umutluanneadayi newmom54 bana dua eder misin lütfen çatlatma iğnesi olacağım inşallah bu ay olur rahim filimine gerek kalmaz hamilelerin duası kabul olur ☺️