Zehra_oztepe Melekkiz_1 ben özele gidiyorum 38 dedi bana devlette kaçıncı hafta bilmiyorum 🤷🏻♀️ ben 39. Haftada olsun istedkm kanama olur diye 38 dedi
Sedef1303 Melekkiz_1 salı günü 38+3te sezeryan olucam. 39u çok geçirmeyiz dedi doktorum sezeryan için.
Melekkiz_1 Nilufar_1996 ay 32haftadym doktora soylicem sezeryan istyorm diye bukadr erken oldgnu bilmiyordm heyecanlandım 🤭
Melekkiz_1 Zehra_oztepe benmkde özel bı gittiğimde sormam lazım ama herkes 38demis banada öyle der diye düşünüyorum
Emfask25 Benim 38.haftama girmeme iki gün kaldı hala gün vermedi 39 diyor ama normal değilmi zaten sancı falanda yok nst yede gidiyorum hic birsey yok suyuda güzel dedi belkide ondan gün vermediii😄😄