Busragurkan2712 Merhabalar 7 Ocak 14 Ocak arası korunmasız iliski gerçekleştirdik. 13 Ocak en yüksek gün diğer günler de orta ve yüksek gebelik şansı yazıyordu. Eşim şehir dışında memur. Aceba ne zaman gebelik testi yapmalıyım.?
Busragurkan2712 gunesligun erken gebelik testleri oluyormus onlarla değil mi? Kaset testler de çıkmayabiliyormuş da , kasık ağrım çok , akıntımda var bilemedim 🤷♀️
gunesligun Busragurkan2712 beniö kaset testte 3 gün kalımj çıkıyr. 6 gün kalımj erken gebelikte yapabilirsiniz tabi