Merhaba arkadaşlar, bu gece yarısından itibaren 30+6 haftalık hamile olmuş oluyorum. Arkadaşlar bu hafta biraz fazla yürüdüm ve azıcık yorulmuş olabilirim. Göbeğimin hemen sol tarafında ağrı var bu neden olabilir acaba fikri olan var mı acaba? Bu kasılma mı acaba ne olabilir ki??Bebek hareket edıyor sıkıntı yok ama ağrı neden olr acaba??