Kızlar 2 kez aşılama olucam sizce şansım ne kadardır? İlk aşılamam kimyasal olmuştu 3 ay once😢 bana umut dolu cevaplar verin ya, resmen isyandayım🙇🏼♀️ Sabır sabır sabır çook buyuk sabır gerek biliyorum. Dualarımı eksik etmem asla🙏🏻 Bende psikolojik bişey oluştu evlendiğimden beri sanki insanlar beni konuşuyor mesela şoyle derler diyorum “bunun cocuğu olmuyor” en buyuk sıkıntım Eltim….. konuşmuyoruz ama evlenmeme 2 ay fln varken bana demişti bebiş mi var … gelinliğim kucuk geliyor dediğimde🙇🏼♀️😒ne alaka ya boyle soz neden der ki……..