Merhaba benim de plasentam olması gerekenden aşağıdaydı hatta 31. Hafta kontrolde doktor plasenta previa nedeniyle kesin sezaryen dedi ve ayaklarını kaldırıp yatıcaksın bundan sonra iş yapmak yok dedi. 3 hafta sadece yemeğe ve lavaboya kalktım. 34. Haftada kontrole gittiğimizde yukarı çıkmıştı doktorum bile şaşırdı normalde çok zor bu haftalarda yukarı çıkması dedi. Şimdi normal doğum zamanını bekleyeceğiz inşallah siz de bence bol bol dinlenin ve pozitif düşünün 🙏🏻 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah bebişlerimizi🙏🏻