Geçen hafta doktor bebeğinin son üç aydaki ultrason kağıdını istedi. Ben de şimdi baktım en son Ekim ayında olan var. Şimdi te o zamandan bu zamana hiç mi almadın demeyin. Ben antalyadan İstanbul’a geldim. Hep devlete gittim. Bazen istiyordum ama makina bozuk vs şeyler deniliyordu bana. Kafam takıldı bi şey olur mu acaba