duygulu62 Doğumun genel anestezi olucakmıs doktorumun onerısı bu sekılde oldu . Genel anestezi ıle doğum yapan tanıdıklarınız veya yapanlarınız varmı ?
Elika0 duygulu62 benim arkadaşıma 3 tane epidural vurdular etki etmediği için genel anestezi ile doğum yaptı. Bir şikayeti olmadı canım tabi ayılma süren bir tık geç olacak kendine gelmen ama hiçbir sorun olmaz bebekte kendisi de gayet sağlıklı
Suheylamum Bende ne kadar zaman sonra ayılıyoruz çok merak ediyorum bu defa genel yaptırmak istiyorum tek korkum ben uyanana kadar milletin bebeğimi çoktan görüp sevmesi en son ben göreceğim 😫😫