EbruGnc Bugün acile gittim bu ilacı yazdılar sanırım açken ve yatarken içmek gerekiyormuş benim bulantım öyle çoktu ki 1 saat önce içtim açtımda zaten ama şuan daha çok açım ilaçtan sonra birşey yiyemiyor muyuz ?
Sevdapl EbruGnc ben sabahları içiyorum sonra arkasına beklemeden kahvaltı yapıyorum bir sorun olmuyor.
Minikuzu Cokta abartmamak lazim bende içmiştim ilk aldığımda bir tane aksam yatarken 2 tane içiyorum gunluk en fazla 4 tane içiliyor dozu kaçırmayın aksam yatarken 2 tane içiliyor genelde yiyin gitsin
EbruGnc Minikuzu canım bulantım çok diye içtim üstüne tekrar içmem zaten ama şuan açım yiyemez miyim ya yemek ilacı içtim
Minikuzu EbruGnc canim simdi yemegini ye aksam yatarken de 2 tane ic yarin kotu olma etkisini gör ilacin
EbruGnc Yagmuracar0509 banada öyle söylendi ama benim bulantım çok diye yatarken içmek yerine şimdi içtim ama şimdide açım sorum yemek yiyebilir miyim ilaçtan sonra yenmiyor mu
Yagmuracar0509 EbruGnc ye birşey olmaz benim de öyleydi geceyi beklememiştim içmiştim sonra da yedim bi sıkıntı olmadı
uyanancirkiin EbruGnc kız yee nolcak 😅😅 aç tok farketmiyor bende kullanıyorum 😅😅 gece yatarken iç demelerinin sebebide uyku yapıyor biraz o yüzden 😅😅
Nilufar_1996 Yeme içme fark etmiyor canım istediğin zaman yiyebilirsin. Yatmadan iki tane iç hapı öyle kullanınca genelde gündüz şiddetli bulantı olmaz olursa gündüz bı tane daha içersin.
ilyesta EbruGnc kız ben 4 ay kullandım hiç öyle aç tok hatırlamıyorum. Sabah kalkar kalmaz içerdim bide öğlen bulantım başlayınca atardim bide gece icmezdim midem bulanmiyodu. Mucize ilaç 🤣
EbruGnc ilyesta ay gerçekten mucize bencede bulantıdan halsizde kalmıştım ilacı içince oda kalmadı kendime geldim çok şükür artık en yakın arkadaşım 7.5 ay boyunca 😅