Butterfly__ Kızlar selam :) sizce diyet yapmak gebeliğe engel mi ya da gebelik oluştuysa bir zararı olur mu ?
hunilimom Butterfly__ gebeliğe engel değil bence yararlı hamile iken de diyet yapılır ama bitki çaylari vs zararlı olduğu icin dikkatli olmak gerekir
Gozzy Butterfly__ biraz kilolu hamile kaldım ben kafama takıyorum kötü bi şey olur mu falan diye dün doktorumla konuştum sağlıklı beslendiğin sürece aşırı olmamak kaydıyla zayıflayabilirsin dedi. Bir hastası 85 ile hamile kalmış 80 işe doğurmuş sen düşün 😚
Taze_gebe Butterfly__ nasıl diyet ? Hamilelikte zayıflama amaçlı diyet uygun olmaz. Sadece çok kilo almamak için dengeli beslenme uygulayabilirsiniz. Ben 3 ay gebelik şekeri nedeniyle diyet uyguladım. Tabi diyet diyince biz zayıflama aç kalma anlıyoruz ama aslında sağlıklı dengeli beslenmek demek 🤗
Happymami Butterfly__ çok fazla kilo almamaya çalışırsın ama diyet sakıncalı yediğin her besinden Bebekte besleniyor
Butterfly__ Cevaplarınız için çok teşekkür ederim kızlar :) ben bir haftadır gluten ve süt ürünleri , şeker tüketmediğim bir diyet yapıyorum bu ay ki yumurtlama günlerimide değerlendirdim hamile kalmamı zorlaştırırmı acaba diye düşündüğümden sordum