burakveannesi busrahnm-95 hafif hafif adet sancıları oluyor ama karnım bile düşmedi ya çatı muayenesi çarşamba günü olucam sizin
busrahnm-95 burakveannesi benimde aynı şekilde adet sancısı gibi özellikle geceleri giriyor salı günüde benim muayenem ☺️ İnsallah hayırlısıyla gelirler 🤲🏻
Buket_dadas Portakallikeek son 2 carsamba günü cok büyük bir ihtimale dogum gerceklesicek heycan korku endişe hepsi bir arada rabim yar ve yardımcımız olsun insallah 🥺 🥺 🥺 🤲 💙 🐥
Mirayim52 Deletedmom_7156 Portakallikeek benmde son 11 ama hiçbir belirti yok sadece bebek kendini çok kasttıgı için karnım çok agrıyor sancı vs yok açilma. Olması içim ne yapmak gerekiyor artık sağlıkla kucagima almak istiyorum çok zor bi süreç ☹️
Portakallikeek Gmzr benim aşırı sakin bu nr kadar normal bilmiyorum ama gün içinde nerdeyse hiç hissetmiyorum ve sadece küçük küçük hareketler ediyor kıpırdayınca
Gmzr Portakallikeek benım bazı gunler cok yavas oluyor bazı gunler cok hareket edıyor doktorum gunde 7-8 hareketin normal oldugunu soyledi