Merveyoldas13 Arkadaşlar 3 gün önce iç camasirimin bir kısmının kahverengi olduğunu gördüm regl oldum sandım ama olmadı ve reglime şuan 5 gün var gebelik olma ihtimali nedir ve ayrıca evde bildiğiniz gebelik olup olmadığını belli eden kessin bir yöntem var mı
Dilber98 Merveyoldas13 ovulasyon testi yapa bilirsin canım yumurtlama döneminiz geçmiş net çizgi çikmasi lazım sabah yapın yalnız testi.
Serife-57 Bende gebelik testi yaptım pozitif çıktı üç gün sonra kahverengi leke geldi doktora gittim hemen oda bebeğin yerleşme kanaması dedi zaten bu kere geldi dahada gelmedi
Merveyoldas13 Serife-57 ya ekim ayında hamileydim 1 haftalık tesadüfen öğrendim grip diye gittim reglime 2 gün kalmıştı ve ben 2 gün sonra regl oldum düşük olmuştu tekrar aynı hryecani yaşamamak adına regl günümü bekliyeyim dedim
Serife-57 Merveyoldas13 o zaman bekle inşallah vardır bende regl günümden 4 5 gün geçmesini beklemiştim ama bulantım ve baş dönmem vardı hep test yapmadan önce kaç gün var regl gunune
Serife-57 Merveyoldas13 o zaman bekle biraz olabilirsinde olmayabilirsiniz garantiye almış olursun Cok erken ogrenende var sonuçta hamileligini