180720 merhaba 10 ay önce yaşadım dış gebelik Allah kimsenin başına vermesin öncelikle adetim gecikmişti. Ama ihtimal vermiyordum adet oldum gibi ama kahverengi kahverengi lekelenme sökülemiyorum diyorum kendi kendime bir gece ciddi bi sızlama ile uyandım ama duramıyorum sanki vajinama birşey batıyor. Bıçağa oturuyorum. Sonra doktora gittim hemen gece beta 350 falan çıktı gebelik var dedi doktor ama 2 gün sonra gel 2 veya 3 e katlanması gerekiyor beta dedi malesef katlanmadı 400 de kaldı sağlıksız gebelik veya dış gebelik dedi kürtaj oldum. Malesef dış gebelik çıktı. 1 ay boyunca 2 günde bir kan verdim o 400 betam biryerlerine düşmedi kanda hamile gözüküyorum hala 2 tane iğne vurdular öyle öyle düştü şuan hamileyim yine 38. Haftadayım 😊