fatoss1007 Arkadaşlar Konya’da herhangi bir Devlet Hastanesi’nde doğum yapan veya kontrole giden kendisi veya tanıdığı varmı ? Hangi hastane ve doktor eğer bilgisi olan varsa bilgi verebilir misiniz🙂
Uygar_kubra fatoss1007 15temmuz hastanesinde yakonım yaptı asla önermiyorr canım haberin olsun. Selcuklu tıpta sezeryan olan yakınlarım var memnun kaldı ama sezeryan oldugu icin bende kararsızım ben normal düsünuyorum
fatoss1007 Uygar_kubra bende normal düşünüyorum canım inşallah doktor daa onu uygun görür bide ilk hamileliğim ve yaşım henüz çok genç 22 yaşındayım ilk doğum tecrübemidevlette pişman olarak geçirmek istemiyorum :(