ecemst_ bence de öyle olmalı. Tabi sertten kasıt taş gibi değil ama bebek yatınca, ya da elinizde basınca içine gömülmeyecek sertlikte olması gerek. Ayrıca 2 yaşına kadar da yatağında/ beşiğinde bebek yalnız olmalı. Yastık yorgan oyuncak bulundurulmamalı