Baranbebek Ne gibi belirtileriniz oldu? Yani öyle rutin kontrolde mi öğrendiniz yoksa şikayetle mi gittiniz doktora?
Pakizeliya Baranbebek rutin kontrolde öğrendim Şuan rahmin yarısını kapalı dinlenme şeklinde geçiriyorum
nsliscn Baranbebek benim ki gebelikte başımdan beri hep kanama ile geçti sebebini bilmiyordum özel ve devlete gidiyordum dikkatli bakılsa farkedilmeyecek bir durum değil aslında ama ben ikili test yaptırdığım da öğrenmişti rahim ağzını tam kapatmıştı 20 haftalıkken gittiğimde yukarıya doğru kaymaya başlamış artık kanama yok detaylı ultrasyonda tekrar kontrol edilecek umarım normale döner 🙏🥰
Ezgiduru Baranbebek bana tam tani koyulmadi haftam erken ama plesenta rahim agzinda. 2. Haftaua kadar bekleyecegiz yukari cikmasini 😔
Tugceelanaz Ben bugün gittim doktara 22+4 günlük bebeğım Bende bugün öğrendım ,dinlen , ilişkı yasak dedi, ağır taşımak yasak sık sık kontrolle gel dedi bakalım hayrılısı inşallah
Mucizem25 Baranbebek ben 12.haftadayim hep lekelenmem vardı şimdi adet kanamasi gibi doktor yat dinlen dedi kasik ağrımda var.plesanta aşağıda ondan oluyor dedi çok endişeliyim bebeğim iyi inşallah bisey olmaz