Zelissalb 33+2 günlük hamileyim yaklaşık yarım saattir regl sancısına benzer sancım var gecer dedim ama devam ediyor yaşayan var mı ne yapmam lazım bilmiyorum
Asyapolat80 Zelissalb doktora gidin bence bende de vardı nst de sancım çıktı sizde gidin derim içiniz rahat etsin hiç değilse
Brlayayse Zelissalb canım bnde 33te iki kere aynı şeyi yaşadım kasık bel ağrısı adet olucak gbi ağrım oldu yarım saat 40dk sürdü sonra belimj ovaldim sıcak tuttum gecti
Asyapolat80 Zelissalb şu an 33+4 haftalığım sancım çıktığında 32+5 tim hala hastanedeyim gittiniz mi siz de? Doktora çok hafif adet ağrısı gibi ağrım olduğunu söylediğimde bu haftalar da normal değil dedi
Zelissalb Asyapolat80 ben gitmedim benimki yaklaşık bir saat sürdü eşim belime masaj yaptı sürekli bide bu sancıyla birlikte 15 dkda bir tuvalete gittim sık sık küçük tuvaletim geldi