Erenediz 5+3 teyim bugün lekelenmem oldu nettende baktım normal yazıyor ama eminde olamadım sizlerde yaşadınızmı bu durumu.
giomari Sevi_l Erenediz Benimde olmuştu hemen doktorumu aradım progestan fitil başlattı muayene oldum düşük riski var dedi ve kan uyuşmazlığı olduğu için iğne olduk. Şuan 10+5 olduk ve ilacı hala kullanıyorum. Hiç bişey yapma sadece uzan dinlen ve doktorun ile görüş hayırlısı olsun inşallah
Gizemyakar Erenediz telaşlanma, korkma ama doktora görünmen de fayda var. Kimi insanda normal, kimi insanda düşük belirtisi olarak görünüyor. Sen bi hastaneye git doktorun karar versin
Melisahinn Erenediz her kahverengi lekelenme düşük olmuyor canım öyle diyenlere lütfen aldırıp morelini bozma beklemiş kan olabilir belki küçükde olsa kanama alanların vardır kese arkasında doktoruna görün tedbir amaçlı progestan başlar Allah’ın iziniyle hiç bir şey olmaz 🤲🏻
ebrusngl 7+3 teyim 1 haftadır sürekli yaşıyorum doktora gittim sorun yok dedi ama bir türlü geçmedi genelde kahverengi lekelenmeyi normal olarak görüyor doktorlar ama siz yinede ihmal etmeden bir doktora muayene olun içiniz rahat etsin
Alininannesi2888 Erenediz Aynı haftadayız 5+3 benimde dün doktora gittim gece benimde kahverengi kanamam oldu hala devam ediyor doktor kanama alanı görmedi ama iğne yaptı Progestan verdi bence doktora git ihmal etme 🙏
Erenediz Alininannesi2888 Teşekkğr ederim canm inşallah sağ salim kucağımıza alırız. Benim 2 oğlumdada düşük riskliydi ilkinde hatta 3 dr ayrı ayrı düşük olcak doğmaz bu düşük yapacaksın dedi durdu.ikiside koca delikanlı oldular ikinci oğlumda öyle kan uyuşmazlığım vardı zaten öylesine riskliydi üstüne birde rahim karın duvarına yapışmıştı zor bela 32 haftayı görmüştük.ama ikisndede böyle bişey yaşadımmı hatırlayamıyorum direk kanamam başlamıştı 2. ayımda