Damla_2121 İyi akşamlar kızlar 27 .haftada yaşadığınız ağrılar varmı ?? Mesela ben yürüyüş yaptğmda böbreğim ve karnıma ağrılar giriyor sizde durumlar neler ? Biraz sohbet edelim
Deletedmom_289 Damla_2121 29.haftadayım 27ddn beri kaburgalarım ve böbreklerim agrıyor uzanınca kalkınca her pozisyonda bir de tiksinmeye başladım yeniden çoğu şeyden Allah yardımcımız olsun gerçekten
ressamistanne Damla_2121 27 artı 1 uygulamaya göre ama usg de daha öndeyim 5 gün falan. Değişik sızlamalar oluyor geçiyor. Ve evden çıkartmayan bel ağrıları. 5bin adım atıyorum sopa yutmuşum gibi oluyor.
Mltmsncn Damla_2121 29+0 cok ayakta kaldığımda bel ağrısı oluyo. Uzun ayakta kaldıktan sonra oturmaya çalıştığımda bir süre canım acıyo sonra geçiyor.
alpereninannesiii Deletedmom_289 bana da aynı demişti 7 nisana kadar yolu var dedi ama büyük ihtimal 1 nisanda alırım dedi
Deletedmom_289 alpereninannesiii bana da öyle söyledi canım ama normal istiyorum inşallah almaya gerek kalmadan kendi doğar
Durucelikel Benimde egildikce vajinasa batma ağrı oluyor normal mi acaba bilmiyorum yürüdükçe böbreklerim ve kasiklarim ağrıyor hele kasiklarim da batma 27+0
Ssultannnnn Damla_2121 27.haftadayim bel agrim cok oluyo bazen uyutmuyo beni. Mide yanmalarim basladi ve arada kasigima sanci giriyo sonra geciyo yalanci sanci diyolar sanirim ona yarin kontrolum var yine doktoruma danisacam tum bunlari🤦♀️
FadJobe87 Çok fazla kilo almazsanız bu rahatsızlıklari en az seviyede hissedersiniz.ozellikle bel bacak ağrılarıni