Ezgitombak Herkese merhaba anneler hamilelik sürecin de başım felaket derecede ağrıyor ve sürekli 🤦🏼♀️ Sizce parol kullanımı ne sıklıkla olmalı ? gerçi fayda etmiyor pek ama 🥺
Asyaveannesi36 Ezgitombak benim de gözümden yaş gelirdi ağrıdan bu vicks gibi naneli krem sürüp karanlık sessiz odada bir saat uyuduğumda geçiyordu, geçmiş olsun
ipekveatlas eczacıyım. 6 saat arayla gün içinde 3 kere içebilirsin. max 4 kere içilebilir ama 3 iyidir🤌🏻
ipekveatlas Ezgitombak hayır hic bir zararı yok yeni hamile olsan bile. bebeklere de paracetamol verilir yani bu molekül zararsız
N123ko Canım aynı şekilde bende öyleydim 3 aydır parol etki etmiyor en yakın hastaneye git serum yapıyorlar 10 dk içinde kesiyor ağrıyı dayanılacak bir ağrı değil ben iki güne bir acile gidiyordum artık
AdenEva Benim de 1. Trimesterde migren ataklarım tutuyordu çok. Başka ilaç içemediğimiz için mecbur parol günde 3-4 taneye kadar içilebiliyor. Zararı yok tabi ama ne kadar az içerseniz o kadar iyi