7 haftalık hamileyim negüzel miğde bulantım olmuyo çok şükür derken bugün bütün gün hala devam eden bir bulantım var.Sabah işe giderken eşim klimayı açmıştı üşüdüğü için kapattırdım kar soğuğunda arabanın camlarını açık bir şekilde gittik. Eşim beni bırakırken buz kesmiş tepkisizdi 😂😂😂 üzüldüm ama napim😂 yarın doktor kontrolüm var bulantı için ilaç veriyorlar mı 🤕