Catmama kime sevgi beslicem bana hakeret edene mi kusura bakmayında kim ne hak ettiyse yaşasın umrumda değil milletin anneliğine kimse laf yapamaz benim doğurduğumada doğurucağımada kimse karışamaz öyle kişiye böyle cevap verilir anca umrumda bile olmaz sanki ben seve isteye yaptım ya üst üste dışarıdan konuşulması çok kolay başına geldimi ay çok heycanlıyım ay bitane daha bebeğim oluyo demeyi bilir yorumlarım silinmiş ama yıkarıdada belirtmiştim o kadın bu kafayla parası yok diye aldırır ben aldırmadığım için suçlu oldum çünkü sanırım bu konuuda habirw doğurup biyüsün diye kenari atıyormuşum ya