Smyydgn1 Arkadaslar hamilelikte kalp carpıntısı olan var mı 30 haftalık gebeyim cok fazla oluyor acillilk oluyorum her seferinde doktor kan degerlerin cok düşük oldugu için böyle oluyor diyor. Olan varmı hamileyken böyle kalp carpıntısı
Elfs Smyydgn1 arkadaşımda b12 düşüklüğünden olmuştu kullanıyor musunuz bilmiyorum ama. Bende de bir akşam oldu 1-2 hafta oluyor bir daha olmadı
Mihrimahinannesi Smyydgn1 benimde öyle olmuştu kan değerlerinin düşük olmasından kaynaklanıyor. Demir takviyesi yapıldı serum ile damardan 3 kez aldım öyle toparladım. Dayanılacak gibi değil o kalp çarpıntısı ansızın geliyor yürütmüyor bile. Nabzını ölç kaçlara çıkıyor takip et
Smyydgn1 Mihrimahinannesi ya cok kötü oluyorum kac defa hastaneye gittim serum falanda vermediler sadece yemene içmwnw dikkat dediler sadeve
Limonsuu Benim de ilk aylarım da çok oluyordu . Ölçüldüğünde nabzım yüksek çıkıyordu. Ritim takip edildi bir şey çıkmadı şükür . Bebeğe kan ponpanlandığı için olabilir dedi doktor. Kalp doktoruna görün bence