Toprakzeyno Selam ben 35+1 hamileyim çalışıyorum 32. haftada analık raporu almam gerekirdi doğun izni için unuttum bende 37. Haftaya kadar çalışabilir raporunu aldım ne gibi kaybım olur bilen biri aydınlatırsa sevinirim
Kdrduru Toprakzeyno bende çalışabilir raporu die biseu olduğunu bilmiyordum 34 haftalikken doktra gittim çalışmaz raporu almaya orda öğrendim 32 haftalikken rapor almadığım için 2 haftam yanmış 6 hafta rapor verdiler anlayacağın.
umranozby Toprakzeyno bir kaybınız olmaz fazladan çalıştığınız haftalar doğumdan sonraya aktarılıyor 😊yani bebeğinle daha çok vakit geçirebiliyorsun ücret olarakta sıkıntı olmuyor merak etmeyin
Kdrduru Toprakzeyno çalışabilir raporu almadığını için o haftalar doğum sonrasına aktarilmiyor malesef
Toprakzeyno Bende bugün aldım ama çalışabilir raporu aldım 35. Haftada almak zorunda kaldım şimdi benim iznim 16 haftalık değilde eksik mi olacak
Yasmina 37 haftada alırsın raporu, kullanmadığın o 5 haftayı doğum sonrasına eklersin kaybın olmaz 👍🏻
Toprakzeyno umranozby içimi rahatlattınız valla doktoruma sordum doğru düzgün bir açıklama yapmadı 16 haftalık doğum parasını inşallah alabilirim
Sedaekici umranozby bilmeden yorum yapmayın çalışabilir raporu almadığı için çalıştığı haftaları aktaramaz