Nartanesii Merhabaaa muayene için özel e gidiyorum ama doğum için kararsızım.Dogum fiyatı pahalı geldi.Siz ne düşünüyorsunuz dogumunuzu hangi hastanede yapacaksınız
RumeysaNur34 Nartanesii ben ilkini de özelde yaptım ikinci de özelde olacak kısmetse eğer imkan el veriyorsa özelden şaşma derim canım
elisammmm Nartanesii Bende kontrollerim için devlet hastanesine gidiyorum çok memnunum ama tayinden dolayı bulunduğum yerde kalmayacağım için özelde doğum yapacağım 😊
SerraveAnnesii Hamileliğimin başından beri devlet hastanesine gidiyorum devlette doğum yapacağım her hastane ve çalışanları bir olmuyor. Benim gittiğim hastanede etrafımda doğum yapıp memnun kalanlar var
femme Özelden şaşma devletde bir kaç çalışan ebe ve hemşire arkadaşlarım var seni korkutmak istemiyorum ama hic de iyi şeyler demiyorlar gercekden
Funday35 Handan_65 Sağolun kesemi deldiler ve asla sorumluluk kabul etmediler hiçbir şey ispat edemedim malesef 22 24 haftalıklardi bebeklerim rahim ağzı açılması vardı kesesi ordan sarkmıştı bebeğimin ilkinide suyumu yine patlattılar 2 saat sonra doğum yaptım bebeğim nefessiz kalıp içeride öldü
Nartanesii Yaa evet kimisi devleti iyi anlatmıyor kimisi de çok övüyor.Normal doğum 7 bin durumum var ama açıkçası vermek istemiyorum o parayı ama tabi nasip
Nartanesii Ve her zaman özel e gidersen doğum için devlet hastanesi kabul etmiyor diye söylüyorlar bilginiz var mi
Mdjdjdks Nartanesii Ben devlet hastanesine gidiyorum amaa doktoruma ücret ödediğim için özel takipli hastası oluyorum . Yani yarı özel yarı devlet bu tür hastanelere de bakabilirsin
Annebebek34 Mdjdjdks Bende merak ettim nasıl oluyor devlette sıra bulmak aşırıııı zor bulunduğum ilde bende ücret ödeyip böyle bişey yapmak isterim
Mdjdjdks Nartanesii Annebebek34 Ben Ankara’da yaşıyorum Gazi devlet hastanesine gidiyorum zaten üniversite hastanesi. Doktorum hem Prof hemde öğretim üyesi olduğu için her muayenemde ücret ödüyorum hiç sıra beklemiyorum doktorumun sekreteri randevumu veriyor .bebeğimi her gittiğimde Renkli ultrasonla falan gösteriyor bana ben çok memnunum sizde araştırıp öyle bi hastane bulabilirsiniz
Asiye_89 kubra3rkan gayet raht spinal oldum hiç birşeyde hissetmedim iyi ki spinal olmusum. 10 güne de toparlanıyor insan