Bartinanneleri740 Merhaba kızlar hastane çantasına koymak için sütüm gelmez ne olur ne olmaz diye mama almak istiyorum ama hangi marka almalıyım. Bildiğim kadarıyla sütü hemen gelmeyen annelerden hemşire mama istiyormuş.
2bebe1gebe Bartinanneleri740 ilk doğumumda mama götürmemiştim ama sütüm gelmediği için mama istediler alana kadar bebeğe kendileri verdiler verdikleride aptamildi bizede aptamil almamızı söylediler anne sütüne en yakın mamaymış kullandık gaz falan olmadı hatta 2600 doğan oğlum çok güzel toparladı maşallah 2.doğumdada aldım götürdüm hastNede içti ama eve gelince asla mama içmedi kızım
Elfs Bartinanneleri740 doğum yapacağınız hastaneye sorun bence benim doğum yapacağım hastanede kendileri veriyorlar ve enjektörle
EsengulC Bartinanneleri740 Hastaneden verdler bana o gece sütüm gelmemişti lk gece hastane le konuşup sorabilirsiniz
SerraveAnnesii Bazı hastanelerde mamayı veriyorlar. Ama bende ne olur ne olmaz yanıma mama alıcam bebelac almayı düşünüyorum. Etrafımda kullananlar var
Bartinanneleri740 Elfs bulunduğum bölgede özel hastanelerde doğum yok devlette olacağım mecburen devlette de vereceklerini sanmıyorum pek
SerraveAnnesii Bartinanneleri740 Yengem devlette doğum yaptı sezaryen, sütü hemen gelmediği için hemşireler mama yapıp getirmişti
2bebe1gebe Bartinanneleri740 devlette vermiyorlar zaten 2 doğumum devlette olmuştu mama alıp gelsin eşiniz denmişti bana ama Allahtan götürmüştüm
Bartinanneleri740 SerraveAnnesii anladım ama en iyisi kendimizin götürmesi ya hangi marka veriyorlar bilemeyiz ki