Canim iğnenin içinde hcg hormonu var belirtiler olması normal benimde hep oyleydi ama her ay negatif sonuç aldım. Tedaviyi bıraktım burda tüp bebek araştırmaya başladım 5 buçuk ay sonra 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim.. nasip inşallah olur ama 12. Günden sonra test yapmalisin bende çatlatma iğnesi ise yaramadı