Bence anne sütü alan bebeklere verilmemeli ama mama yiyen bebeklere bı kaç çay kaşığı verilebilir mama anne sütüne göre daha yoğun bişey birde mantık olarak düşünürsek mamadan sudan yapılıyor böbrekler suyu süzemese mamayı da süzemez saçma bı iki çay kaşığından hiç bişey olmaz aksine pamukçuk olmaz bebeğin ağzı temiz kalır