Zilananne Kızlar ben hep yüz üstü uyumaya alıştığımdan dolayı ne kadar yan yatmaya çalışsam da uyandığımda yüz üstü yatmış oluyorum 9+4dum bebeğe bi zararı olur mu acaba sürekli aklımda 🥰🌺
2bebe1gebe Zilananne aynı haftayız ve bir sorun yok 3 kez gebelik yaşadım hepsindede doktorum rahatsız olana ladar yatabilirsin sonra sen yatamazsın karnından zaten demiiti
AdenEva 25 e kadar yattım. Sizin zaten daha fındık kadar bebiş hiç bi zararı olmaz. Yatabiliyoken yatmak lazım doyasıya 😂😂
Zilananne AdenEva zaten uyuyamıyorum gündüzleri gece yatıyorum yatış pozisyonumu düzeltmek için yüz üstü olmadan uyuyamıyorum 😂🤭
Zilananne 2bebe1gebe çok teşekkür ederim bilgi verdiğin için canım ilk gebelik olduğu için korktm uyuyamıyorum yüz üstü olmadan😂😂
2bebe1gebe Zilananne valla benimde tek zaafım bu 😅karnım çıkınca yeniden nasıl sabit yatıcam diye kara kara düşünüyordum tam 2 gece önce😂
Zilananne 2bebe1gebe bende normalde hep sabit yatardm ama yan yatmaya alışmak istiyorum bi uyanıyorum yüz üstü yatmış oluyorum korkuyorum 🤭😂
AlyaUrasmoms Zilananne Gebeliğimin başlarında ben de doktora sormuştum bunu ☺️ Uyuyabildiğin kadar uyu hiç bir şey olmaz; bir süre sonra istesen de yüz üstü uyuyamayacaksın dedi 😄
Zilananne AlyaUrasmoms çok teşekkür ederim iyiki solediniz içim rahatladı biraz ilk gebeliğim olduğu için korktm yani o zman rahat uyuyabilirim artk😂🤭
iremahsen Zilananne ben büyüyene kadar hep üstüne yattım hiçbir şey olmadı 16 dan sonra yatmamaya çalıştım kendini belli edene kadar yattım sorun olmadı 🤭
Zilananne iremahsen cok teşekkür ederim bilginiz için ben 1 aydr yatamıyorum doğru düzgün keşke daha önceden sorsaydm eşimde kokuyor ole yatma diyo🤭🥰
Zuleyhakazan Zilananne bisiy olmaz canım yatabildigin kadar yat çünkü sırt üstü yattikca sirtin agriyor belli bir süreden sonra istesende yatamazsin
Zilananne Zuleyhakazan aynn öyle yüz üstü yatamıyorum zaten yan yatmaya çalışıyorum oda olmuyo zaten bi uyanıyorum yüz üstü olmuş 🥰🤭