Eveeet 17 Mayıs 2021de tam 4 haftalıkken canımın deli gibi köfte ekmek çekmesinden şüphelenip aldığım testte silik ikinci çizgiyle öğrendiğim kızım yarın sabah 8 buçukta daha önce sol yumurtalığımdan geçirdiğim kist ameliyatı sebebiyle mecburi sezaryenle kucağımda olacak inşallah 🙏 bu süreçte hep bu forumdaydım ne var ne yok hep burdan tecrübeli annelerden öğrendim Allah razı olsun fiziksel olarak çok şükür ne bir kez kustum ne de ağrım veya kanamam oldu ama psikolojik olarak mahvoldum gebelik depresyonu beni mahvetti 9 ay değil 9 yıl 99 yıl oldu gözümden yaş eksik olmadı her gün ağladım kahroldum hayatımın en zor sürecini yaşadım Allah düşmanımın başına vermesin bugün de tüm gün ağladım depresyon yüzünden hamilelik bana zehir oldu muhtemelen bu süreç birkaç ay daha devam edecek bedensel sağlık kadar ruhsal sağlığın da ne kadar önemli olduğunu anlamış oldum Allah ben ve benim gibi psikolojik olarak veya fiziksel olarak zorlanan gebelere yardımcı olsun sağ Salim bebeklerini kucaklarına almayı nasip etsin yarın benim gibi doğuma girecek arkadaşlara şimdiden geçmiş olsun hayırlı olsun 🙏