Arkadaşlar ben henüz 13 haftalık hamileyim bu ikinci gebeliğim fakat ilk gebeliğime kıyasla bu haftalarda karnım olması gerekenden daha büyük… Kilolu değilim sadece gobegim var. Gaz şişliği falan da etken tabi ama bu bahsettiğim biraz farkli bise daha cok yoruluyorum bazen nefes nefese kaliyorum biraz zorlaniyorum daha bu haftalarda aslinda hareketli bir yapım var ama bu tamamen gebelikle alakali suan. Daha şimdiden yorulmamin, karnimin fazlaca gerilmesinin sismesinin sebebi nedir?