elifinannesiii Malatya’da yaşayan annelerimiz hangi özel hastaneye gidiyorsunuz? 2022 ücretleri ne kadar olmuş ve hastanedeki hangi doktordan memnunsunuz ? Ben şuanda kadar araştırma hastanesine gidiyordum şuandan itibaren özele geçeceğim inşallah ,hastaneye gitmeden ücret hakkında bilgi vermiyorlar malesef😒😕
Emossk elifinannesiii park hospital 200 olmuş telefonda öğrendim birçoğu veriyor muayene fiyatını sevgi hastanesi ni önermem hijyenik değil
almila_is elifinannesiii Ben hamile kaldığım günden beri Miray hocaya gidiyorum ilk 110 TL ile başladı sonra 130 oldu giriş şimdi zamlardan sonra 200 oldu. Doğumada İlk zamanlarda 4000 demişlerdi doğumum yaklaştı diye görüşmeye gittim 6000 dedi ama takipli hasta olduğum için 4500 e anlaştık. Geçen Bi tanıdığın kızı divanda yaptı doğumu 2500 TL
elifinannesiii Emossk evet giriş ücretini söylüyorlar ama doğumu söylemiyorlar illa hastaneye gidip görüşmek gerekliymiş😕
Emossk elifinannesiii doğrudur doğumu özelde düşünmediğim için sormadım takipli hasta olup olmayanda da fark ediyor ücretler
Kendineanne Ben ilk haftalarda gözde akademiye gittim İsmail evrene çok affedersiniz de başıma gelmeyen kalmadı hamile olduğum halde bana adet söktürücü verdi sonrası da zaten geldi sonuç olarak beni Turgut Özal hastanesi perinatoloji takip etmeye başladı. 34. Haftadayım hala oraya gidiyorum çok da memnunum sadece uzak bir TL bile masraf etmedim özel hastane gibi ilgileniyorlar. Doğum için özelle görüştüm Meltem Erkmen 11 bin TL dedi Miray sekkin son on kontrolü bende yapman lazım dedi gözde akademide zercan kalı ve Denizhan Deniz var ikisi de mükemmel hocalar ama fiyat 8 den aşağı yok
elifinannesiii Kendineanne Denizhan deniz i o kadar çok söyleyen olmuştu ki bende bu aralarda bi görüneyim olmadı ordan devam ederim demiştim malesef açıkça normal doğum düşünüyorsan beni tercih etmeyebilirsin dedi
elifinannesiii Onun dışında park hastanesi 5500 yapmış ,sıtmapınarındaki gözde ise 4500 diyor ama hafta sonu yada akşam 5 den sonra doğum olursa ekstra para ,kalacağın her gün için para alıyormuş daha bir sürü para alınacak nokta söylediler😒
almila_is Emossk Miray Hoca yapmıyor başka bir doktorları yapıyor yaptırdım bende ama fiyatını unuttum maalesef 😒 yaptırdığım içinde çok pişmanım boşu boşuna para verdim doktorum bile daha güzel inceliyor daha çok şey söylüyor uzanıp kalkmam 2 dk sürmedi para Çöp oluyor resmen 😑