merhabalar. Geçenlerde beni bakıp büyüten babannemi kaybettim. 36+5 haftalık hamileyim. Herkes gitme sen hamilesin dedi ama ben dinlemedim. Kendime beni büyüten kadına gitmeyi son görev bildim. Sonradan eşimle öğrendikki herkes koronaymış. Doktor bu durumda sezeryanda olsa doğumu daha erkene alırmı ?