Raporunuz olsa bile kutu başına 100 tl katlı payı alınacakmış artık eczanede çalışan bir tanıdığım söyledi aylık 300 tl de buna gidicek doğum yapana kadar 900-1200 tl arası buna masraf çıktı birde bulması ayrı dert 😞 Allah yeni başlayanlara ve başlayacaklara güç kuvvet versin 🙏🏻