bbnngg ben 35. Hafta da falan en son bezlerini de alıp bitirmiştim ☺️ Kıyafetleri almıştım öncelikle, kıyafetleri alırken indirim yakaladıkça şampuan, pişik kremi tarak seti falan alıyodum. Beşiğini almıştım aradan, Arabasını almıştım yine sona doğru. Bütçenize göre ilerleyebilirsiniz bence, ürünleri araştırıp kendinize bi sıra belirleyip alabilirsiniz ☺️