Zeynepsa memede uyuyorsa eğer doyuyordur. Bence şöyle yap (başarabilirsen harika olur) yatarak emzir bebeğini. Yani atıyorum yatak odasında yatağına yatır onu sende uzan pozisyonunuzu zaten sen ayarlarsın emsin doyunca yavaştan çek. Gaz çıkarma işlemi burda biraz zor oluyor ama sırtını hafifçe sıvazladın mı çıkıveriyor. Birde yan yatırcağın için kussada sıkıntı olmaz bir müddet yanında bekle sonra kalk. Çok rahat edersin. Birde şu çocuğu odadan odaya gezdirme işini anlamış değilim 🙄 yav ellemeyin arkadaş yapıyoruz kendi çapımızda annelik. Bebek kucağa alışsın sorun değil bebeğin en çok anneye ihtiyacı var anne kokusuna annenin kalp atışına tenine... ama başkası alıp gezdirmesin illet oluyorum. yatarak emzirirsen daha rahat edersin bence