Alininannesi2888 Kızlar bayılacak kadar duruma geldim 8 5 tansiyonum kanama ara ara lekelenme olarak devam ediyor ne zaman geçecek bu durum 🙏🥲
Happymami Alininannesi2888 bende aynı durumu yaşıyorum günde iki kez sabah akşam ağızdan alıyorum ama güzel bir taktiğini buldum gece uyumadan önce içiyorum sabah da 8 gibi kalkıp başucuma kek koyuyorum onu yiyip ilacı içip yatıyorum çok şükür bu şekilde rahat ettim🌸🌸
dilaraulusoy Alininannesi2888 doktorunuza sorup fitil olarak alabilirsiniz ben 4 aydır öyle kullanıyorum
mirage333 Alininannesi2888 agızdan alındıginda yan etki yapıyor. Ben günde 3 kez fitil olarak kullanıyorum. Ayrica 2 ampulde ignesini. Doktorunuza sorup fitil olarak kullanin.
Sevdapl Alininannesi2888 vajinal olarak kullanın. Etkilerinden dolayı doktor bana vajinal kullan oral alırsan baş dönmesi ve çok uyku yapar dedi. Vajinal kullanıyorum şu an.
ozgessle Vajinal olarka kullan demişti benim doktorum. Hiç yan etki yapmamıştı. Doktorunuza Bi sorun isteseniz
A-y-s-e-g-u-l mirage333 merhabalar bende günde 4 fitil 2 ampul günlük kalçadan kullanıyorum da sizin ki kaç haftalık ?
mirage333 A-y-s-e-g-u-l 11 haftalık. Tüp bebek olduğu icin kullaniyorum ben. Cuma randevum var doktor 12. Haftada birakıcaz demisti.
dilaraulusoy Alininannesi2888 rica ederim bende tüp bebekle hamile kaldım 16. Haftam bitti hala günde dört tane kullanıyorum hiç yan etkisi görmedim.
Alininannesi2888 dilaraulusoy Bundan sonra tövbe zaten ağızdan almam 😀 insallah kanamada biter her gördüğümde telaşlanıyorum
HacerZumra Alininannesi2888 doktoruna danış bende kullandım ama fitil olarak uyumadan önce kullanıyordum sorun yoktu
dilaraulusoy Alininannesi2888 korkma canım ben de çok yaşadım 11. Haftamda kırmızı kanama oldu ama kesildi hiç korka sen geçicek fitil olarak daha çok faydasını görürsün. İlk 3 ay oluyor sonra bitiyor ama
Alininannesi2888 dilaraulusoy İnsallah kuzum biter kimse yaşamaz sağlıkla alalım kucaklarımıza bende boş gebelik geçirdim ilkinde zor şeyler ama kucağımıza alınca hepsini unuturuz Allah’ın izniyle