Kbrunver merhaba bende oksapar kullanıyorum ama şimdiye kadar bi sıkıntı olmadı doktorum her ay 3 kutu halinde yazıyo eczaden alıyoruz siz nasıl bulamadınız anlamadım rabbim kolaylık versin aynı marka almasanızda olur hepsi aynı işi görüyo zaten bana doktorum birgün bile sakın aksatmamamı söylemişti sizde dikkat edin