Melisakpln Hasanbbek kesinlikle kullanma doktorun önerdiysede diirek doktorunu değiştir. Çok ağır bir ilaç ben kullandım meyer hamileymişim düşük yaptırdı 🥺. Duphaston daha iyi adet söktürücü ama gebe kalırsanda düşüğü engelliyor
Ksksksk7372 Hasanbbek ben galiba doktor yazmıştı ama adet söktürücü için sonra hamile oldumu ögrendim şükür bir sorun olmadı şuan 17 haftalık olduk
Hasanbbek Melisakpln ben onunla hamile kaldım başka Dr gitmiştim bebekte sakatlik veya özür gibi bir yerinde sorun olur demişti onu da değiştim başka Dr da hamile kalmada çocuğun tutunmasında yardımcı olur hiçbir sorun olmaz dedi şuan 25+3 olduk ama yine de korkuyom şükür şimdilik sorun yok annelik işte
Ksksksk7372 Hasanbbek ilaç bitti 1 hafta sonra hamile oldumu ögrendim hapla alakası varmı yokmu bilmıyrm ama
Deletedmom_40 Bende şuan 12 gün geçti hala olmadım bir kaç gün önce test yaptım negatif. Biraz daha bekliyorum bakalım hayırlısı 😔
Deletedmom_40 Anne88 Kullanırken mi kalmışssınız kaç gün sonra öğrendiniz ? Korkmayın bu arada çok okudum sitelerde geneli sorun olmadığını söylemiş.
Anne88 Deletedmom_40 canım ben ilacı alırken eczaneden bide test aldım ki garanti olsun hemde iyi testlerden almıştım baktım negatif çıktı kullandım ilacı iki hafta geçti aradan hala adet felan yok yine test aldım silik çıktı ben şok doğrulamak için bitane daha test aldım oda silik çıktı acile gittim hemen kan verdim 36 çıktı iki gün sonra verdim 125 çıktı bide yarın kan vercem hayırlısı inşallah yükseklirse biraz için rahatlar
Deletedmom_40 Anne88 ya çok sevindim darısı bana olur inşallah 12 gün geçti bende içmeden önce yapmıştım negatifti. Şimdi yine negatif ne gelen var ne giden. Değerin biraz fazla artması ikizde olabilir :)
Hasanbbek Anne88 benim de öyle oldu Dr kan ve idrar verdirdi negatif ilaç bitti sonra 10 gün sonra pozitif ve kese bile görüldü ben şok
babymoomss Benim adetim 14 gün gecikti daha hastaneye gittim bu ilacı verdi şuan kullanıyorum ama adet olmadım hala 3 tane kaldı ilaç ne zaman olurum acaba bu ilaçtan sonra daha diğer ay olur muyum acaba düzene girer mi
Deletedmom_40 babymoomss normali 10 gün içinde olması ilaç bittikten sonra siz daha ilacı bitirmemişsiniz sıkıntı yapmayın.
Anne88 Deletedmom_40 Fazla artmismi ki keskee bı taşla iki kuş olurdu 😆 inslalah olsun da tek olsun sağlıklı olsun ilk hamileliligim olcak coook heyecanlıyım ama korkumdan sevinemiyorum yarın ki kana bağlı sabah vercem işte