Ferda94 bende covit oldum iki gün şiddetli bir basagrisindan sonra giden koku tat tan dolayı test yaptırdım pozitif çıktı. Dahiliye ve kadın doğum doktorumla iletişime geçtim hem kan sulandirici iğne hemde kan sulandirici hapa başladık çok şükür iyiyim bir daha test yaptırmak için günümü bekliyorum koku tat hala yok olsun gelir en yakın zamanda çok şükür