Babaadayi35 Merhabalar; Esimin bugün 5.Hafta gebeliği içindeyiz. Lakin 3 gündür aralıklı şekilde devam eden açık pembemsi ve arada kahverengi kanama seklinde meydana geliyor. Endişelendik açıkçası.. Bu durumu yaşayan var mı? Bilgisi olan var mı?
Melisakpln Babaadayi35 yerleşme kanaması olabilir korkmayın. Ama kan testi yapın bakın artışmı var düşüşmü
Zehragniken Babaadayi35 yerleşme kanamasi olabilir Ama gebelik de her kanama tehlikeli olabileceği için acile gitmeniz de fayda var. Burda ne desek yanıltıcı olur
Babaadayi35 Susu_09 Tüpbebek olmasından dolayı progestan aktif olarak kullanıyoruz. Doktorumuza sorduk ve kendisi teklike olabileceğini düşünmüyorum ama kanama devam ederse yarin kontrole davet etti.