Ben gebelikten önce günde bir paket içiyordum hamile kalınca çok azalttım bazı günler hiç içmedim bazı günler de yarım ya da bir iki tane dün doğum yaptım çok şükür bebeğim sağlıklı kucağımda keşke hiç içmeseydim ama maalesef ancak bu kadar azaltabildim