Tabi şöylede bişey var geçen kadın doğumla ilgili bi kitap okurken ilk 2 hafta ya hep ya hiç haftasıdır. Yani içtiğiniz ilaç etki ederse ya bebek düşer, yada sorunsuz devam eder. 2 haftadan sonraki dönemler Allah korusun organ kusurlarına sebeb olabilir yazıyordu. Yani kullandığınızda tahmini kaç haftalık hamileydiniz bu da önemli. Ama tabiki yinede mutlaka bi uzman görüşü de alın derim