Kbrayankkk2 canim yaaa… Allah saglik versin de, zor vallhi erken yasamak…
Benim yigenimin gazi erken basladi ve kolik bebekti, 3.4. Ayinda gazi bitecek nefes alam dedi annesi bu kez dis patlatti….
Simdi de hala umudu erken bitecek de disleri hahat bi nefes alacam🥲