Belimde çok fazla ağrı var sanki alev gibi yanıyor içi kasiklarima vuruyor bebeğim bas aşağı doğum pozisyonunda duruyor tekrar acile gitsem mi 21 haftalıkta 2 gün yattım hastanede lavabo hariç yerinden kalkma dendi çarşamba kontrolüm var ama ağrım yine çok